20 Kasım 2014 Perşembe

Hamilelikte 37. Haftam


37. Haftada bizden bir fotoğrafla merhaba demek istedik :)
Pek başarılı olmadı ama idare edin artık  ;)
Bu gün itibari ile 37+ 4 günlük hamileyim.
Son aylarda bebekte ve bende belirgin bir değişim yok aslında.
İlk aylarda hatta haftalarda hep bir yenilik,  bir heyecan vardı :)
Şimdinin tek heyecanı acaba bu kız ne zaman gelecek sorusu.
Eşimde bende artık gelsin istiyoruz. 
Kızımız görmek için çok sabırsızız. 
Rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip eder inşallah.
Bütün eksiklerimiz, hazırlıklarımız, her şey bitti.
Benim mide yanmalarım (çok az da olsa), sırt ağrılarım, konuşurken bile nefes nefese kalmalarım tabi ki devam ediyor.
Maşallah sıpacık bek bir hareketli :) Bu duygu paha biçilemez, anlatılamaz bir duygu ama son zamanlarda kendileri büyüdüğü için bazen bu hareketler canımı yakabiliyor. 
Doğum normal mi olacak, sezeryan mı hala belli değil. 
Boynumuza kordonumuz hafiften dolanmış olduğundan bana sezeryan olacakmış gibi geliyor.
Hayırlısı.....
Doktorum sezeryan bile yapacak olsa, doğum kendiliğinden başlamadığı sürece 40. haftaya kadar  bekleyeceğini söyledi.
Eğer sezeryanla erkenden alırsa %3 ihtimal de olsa bebeğin solunum sıkıntısına girme ihtimali varmış.
Yarın doktor kontrolümüz var. Bakalım doktorumuz ne diyecek.

Bir de en çok sıkıldığım konu 'kıyafet' :( 
Artık son haftalar diye yeni bir şeyler almak istemiyorum.
Rahat ettiğim bir kaç parça var döndürüp, yıkayıp onları giyiyorum :(
Ayaklarımda şiş dolayısıyla hep spor ayakkabı giyiyorum.
Zaten şiş olmasa da düşerim yada ayağımı burkarım korkusu ile topuklu ayakkabı giymeyeli uzuuuun zaman oldu.

Bizden haberler bu. Biraz daldan dala atladığım bir yazı oldu galiba.
Bu konuyu da aramızda idare ederiz diye düşünüyorum ;)

Sevgiyle kalın......




















2 yorum:

  1. çok güzel maşallah :)) Artık yolun sonu görünüyor hayırlısıyla gelsin bebiş :)

    YanıtlaSil