4 Kasım 2014 Salı

Hamilelikte 35. Haftam


Benim hesaplarıma göre 34. ultrason verilerine göre 35. haftadayız.
Bir yandan günler çok hızlı geçerken bir yandan da hiç geçmiyor.
Bu aralar ruh halim bir garip. Her an her şeye ağlaya bilirim.
Sanırım hormon dengelerinin değişmesiyle alakalı bir durum.
Zaten sulu göz bir insandım, şimdi ki halimi siz düşünün :)
Bu aralar çok tembelim. Hiç bir şey yapmak istemiyorum. 
Havaların sürekli bulutlu ve karanlık olması, hamilelik vs. hepsi benim dengemi bozdu.
Bir tembelliktir aldı başını gidiyor. 
Etrafımda ki insanlar 'bol bol uyu, dinlen bu günlerini mumla ararsın' diyor.
Ben hiç öyle düşünmüyorum.
Bir an önce bebeğime kavuşmak, onu görmek, koklamak, sesini duymak istiyorum artık.
Bazen içimi bir korku sarıyor. Acaba kızıma yetebilecek miyim, nasıl bir anne olacağım?
 Sorular uzayıp gidiyor.
Bütün bunları düşündükçe kafam iyice karışıyor.

Bu gün doktor kontrolümüz vardı.
 Bebişim 2530 gr olmuş.
Doktora doğumun nasıl olacağını sorduk.
 Şimdilik her şeyin normal olduğunu söyledi.
Sezeryan yapılacak olsa bile bir sıkıntı olmadığı takdirde 40. haftaya kadar beklemek gerektiğini söyledi.
Tahmini doğum tarihinin de 7 Aralık olduğunu söyledi :)
Fiziki olarak bir sıkıntım yok.
 Zaman zaman mide yanmalarım oluyor ama çok çok nadir.
Karnımın giderek büyümesiyle hareketlerim oldukça kısıtlandı :)
ve çok çabuk yorulur oldum. Bu da kendimi kötü hissetmemde ki etkenlerden.

Balık mevsiminin açılmasıyla bol bol balık yemeye başladım.
Büyük balıklar daha çok cıva içerdiği için küçük balıkları tercih ediyorum.

Bir yandan da doğum odası süslemeleriyle uğraşıyorum.
Maalesef küçük bir şehirde yaşadığımız için aradığım bir çok şeyi bulamıyorum.
Bazı ürünleri instagram aracılığı ile sipariş ettim.
Bazende 'amaaann boş ver. sıpacık doğsunda bunlar olmasa da olur' diyorum.
 Bazende 'belki de hayatımda bir kere doğuracağım içimde kalmasın' diyorum.
Allah sağlık versin de her şey olur :)
Benim çenem yeterince düştü.
Şimdilik bizden bu kadar.
Sevgiyle kalın...




















2 yorum:

  1. hadi çok az kalmış kuzucukla buluşmana :)
    göbiş büyüdükçe hareket kabiliyeti azalıyor doğru en son haftalara doğru kuzenime çorap giydirmiştim :))
    Süslerde gönlüne göre olur inşallah son zamanlarda IG'da o kadar güzel şeyler paylaşıyorlarki insanın içi gidiyor haklısın :)

    YanıtlaSil
  2. Şimdilik zorda olsa çorap giyiyorum ama bu gün de eğilip kalktıkça midemin dahada yandığını hissettim :) her gün yeni bir şey çıkıyor işte :)

    YanıtlaSil