17 Eylül 2014 Çarşamba

PHYSICIANS FORMULA KABUKİ FIRÇA


Merhabalar,
bu gün sizlere yaklaşık 2,5 yıldır severek kullandığım physicians formüla kabuki fırçadan bahsetmek istiyorum.


Tavşan tüyünden yapılmış bu yumuşacık fırçayı ister pudra uygulamasında, isterseniz de fondöten gibi likit ürünlerin uygulamasında kullanabilirsiniz.
Ben daha çok fondöten, renkli nemlendirici tarzında ki likit ürünler için kullanıyorum.


Sık tüyleri ve geniş yüzeyi sayesinde ürünü pürüzsüz ve pratik bir şekilde dağıtmanıza yardımcı oluyor.
Uzun zamandır kullandığım fırçayı haliyle sık sık yıkıyorum. Hiç bir şekilde dökülme yapmıyor.
Şuan fiyatı nedir tam olarak bilmiyorum ama tahminimce 50-60 tl olması lazım.
Severek kullandığım physicians formüla kabuki fırçayı sizlerle paylaşmak istedim. Umarım hoşunuza giden bir yazı olmuştur.
Sevgiyle kalın.......









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder