2 Temmuz 2014 Çarşamba

BİR PRENSES GELİYOOORRR :)

 17. Haftadayız artık. Dün itibari ile bebeğimizin cinsiyetini öğrenmiş olduk. Aslında eşim de bende tahmin ediyorduk. Annelerin içine doğar derler, benimde en başından beri içimden geçen kız olduğuydu. 
  Tabi ki önemli olan sağlıklı olması cinsiyetin çok önemi yok ama insan yine de merak ediyor. Özellikle de bebek mağazalarına girdiğinizde :) Bir sürü gözünüze çarpan kıyafet oluyor ama hangisini alacağınıza karar veremiyorsunuz. Ben şimdilik aldıklarımı hem erkeğe hemde kıza uyacağı için beyaz ve sarı seçmiştim. Bundan sonra artık cinsiyetine göre daha spesifik şeyler alabilirim. 
  Bu güne kadar eşimle hep bebek eşyalarına bakıp bakıp 'bir an önce cinsiyeti belli olsun alış verişe başlayalım' diyorduk. Bebek eşyaları bizi çok heyecanlandırıyordu. Şimdi ise 'aamaaaannn daha vakit var alırız ne olacak' diyoruz. Çünkü şu an daha önemli bir konu var. Evet isim konusu. Bu işin bu kadar zor bir karar olacağını hiç düşünmemiştim :(  Kulağa hoş gelsin, söylenişi çok zor olmasın, anlamı güzel olsun, herkeste olmasın.... Önce kriterlerimizi belirledik :) İnternette bununla ilgili bir çok site var ama öyle saçma sapan isimler yazmışlar ki teek teek hepsine bak bildiğin zaman kaybı. Bilmiyorum bu işin içinden nasıl çıkarız :(
  Siz bebeğinizin ismine nasıl karar verdiniz?  Sizin önereceğiniz bir isim var mı? Bu konuda bana yardımcı olur, fikirlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.
  Sevgiyle kalın......  :)

2 yorum:

  1. yehuuu kız çocuklarını çok severim :) her ne kadar baktırdığım tüm fallarda erkek çıksa da :P falan inanma falsız kalma durumu var bende !!
    Beyaz ve sarı renk cinsiyetsiz renkler olduğundan bence daha güzeller, pembe renk evet çok güzel ama pembe hayaller dünyasında dolaşmasına sebep olabilir diyor uzmanlar !! mavi için ne diyorlar duymadım ama :)
    Açık kahve ve gri tonları da (oda renkleri) için güzel bir alternatif olabilir :)
    İsim seçme aşamasında benim için daha çok olsa da kızım olursa Ela koymak istiyorum, erkek için düşünmedim desem yeridir ama Aral ve Tuna olabilir. Tuna'ya her ne kadar eşim çocukla balık ismi diye dalga geçerler dese de benim hoşuma gidiyor :)
    Kız için klasik ama Oya, yada Iraz veya Eylül olabilir :)

    YanıtlaSil
  2. Bana da fallarda hep erkek diyorlardı :)
    Tuna ismini bende çok seviyorum. Ela'yı bende düşündüm ama bir arkadaşım 'hela diye dalga geçerler okulda çocukla' diyince.... Bu iş sandığımdan çooook daha zor. Hala ismi yok :( bu seferde etrafda ki büyükler alttan alttan 'benim nenemin-dedemin adı olsun' moduna geçebiliyor acele etmem lazım :)

    YanıtlaSil